انا عايزة بعض المنتجات من الشركة ؟
الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  اتصل بنا  

ماى واى
    اسم الموضوع: 4310 - شركة مدينة المعرفة الإقتصاديةانا عايزة بعض المنتجات من الشركة ؟ Emptyالسبت ديسمبر 15, 2012 12:03 am من طرف    اسم الموضوع: وصفات تبييض الاسنانانا عايزة بعض المنتجات من الشركة ؟ Emptyالإثنين أكتوبر 15, 2012 1:39 pm من طرف    اسم الموضوع: حبوب الفيتامينات والمعادن.. للحواملانا عايزة بعض المنتجات من الشركة ؟ Emptyالإثنين أكتوبر 15, 2012 1:21 pm من طرف    اسم الموضوع: لعلاج القولونانا عايزة بعض المنتجات من الشركة ؟ Emptyالثلاثاء أكتوبر 02, 2012 7:07 pm من طرف    اسم الموضوع: أعراض الحمل من الشهر الأول الى الشهر التاسعانا عايزة بعض المنتجات من الشركة ؟ Emptyالثلاثاء أكتوبر 02, 2012 5:21 pm من طرف    اسم الموضوع: فاكهة مفيدة جداً للحاملانا عايزة بعض المنتجات من الشركة ؟ Emptyالثلاثاء أكتوبر 02, 2012 5:14 pm من طرف    اسم الموضوع: اسباب تورم القدمين عند الحامل ونصائح للتغلب على تلك المشكلةانا عايزة بعض المنتجات من الشركة ؟ Emptyالثلاثاء أكتوبر 02, 2012 5:09 pm من طرف    اسم الموضوع: 19 وسيلة تساعد على الولادة بسهولةانا عايزة بعض المنتجات من الشركة ؟ Emptyالثلاثاء أكتوبر 02, 2012 5:04 pm من طرف    اسم الموضوع: كوليكشن لملابس المحجبات تحففففففففففففففففففففففه......انا عايزة بعض المنتجات من الشركة ؟ Emptyالثلاثاء سبتمبر 25, 2012 8:04 pm من طرف    اسم الموضوع: طلبيه من الشركه شهر اغسطس - سبتمبرانا عايزة بعض المنتجات من الشركة ؟ Emptyالإثنين سبتمبر 17, 2012 2:39 am من طرف

شاطر | 

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 

{..احلام احمد..}
عضو جديد

سجل فى : 29/06/2012
انثى

لو سمحتى انا عايزة بعض المنتجات من الشركة للاستعمال الشخصي ولا كن بدون اشتراك
لانى معنديش خبرة في التسويق
الحاجة اللي عايزاها

عايزه مجموعة برفان تندر كاملة
معطر المفروشات بريزى برائحة البنفسج
شامبو الكوبرا و فيتامين تبعه
كمان عايزة 2 برفان شذي
مسكارا كجال مقاومة للماء
بودرة وجه ثائبة لامعة كجال

وممكن اعرف طريقة التوصيل هتبقى ازاي واحوليك الفلوس ازاي

ولكي جزيل الشكر

{.... توقيع احلام احمد ....}

مواضيع مماثلة

-
» انا عايزة اشترك فى الشركة
» عايز اعمل طلبية من الشركة بس مستعجل عليها
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

ردود موضوع : انا عايزة بعض المنتجات من الشركة ؟

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

الياسمين

{..الياسمين..}
مديره المنتدى
مديره المنتدى

سجل فى : 26/05/2012
انثى
العمل : تجارة
دوله الاقامه : السعودية

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة بعض المنتجات من الشركة ؟   انا عايزة بعض المنتجات من الشركة ؟ Emptyالإثنين يوليو 30, 2012 1:18 am

هلا حبيبتي ارجو الاتصال على الجوال

{.... توقيع الياسمين ....}

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1